Snapshots #01

collage
Ik kocht gewoon even een caravan, verfde mijn keukenstoelen knalgeel en ging bij mamma en pappa op bezoek in Hoorn. Verder was het een beetje een gekke week… Unknown
Aaaaah dit is hem dit is hem! Voor mijn afstudeeropdracht was ik op zoek naar een caravan. Ik ga deze namelijk inzetten als reizende tentoonstelling. Waar dit precies over gaat verklap ik nog niet, dit komt later. Maar goed, caravan dus. Niet zo makkelijk gevonden als ik van tevoren dacht, maar het is gelukt. #trots. De caravan was van een kermis meneer en we mogen hem zaterdag al ophalen dus verwacht veel “caravan opknappen” foto’s.

wc_rolhihi. Grapje? Of zal ik ze toch maar gaan drukken? hihi drukken… Kleine sneakpeak van wat er in de wc komt te hangen…

Schermafbeelding 2017-03-23 om 21.25.29.png
Afgelopen zondag had mijn lieve vriendje ineens besloten dat het éindelijk tijd was om de stoelen geel te verven. Ik wilde dit allang maar het is een best heftig kleurtje. Het maakt ons huisje zoveel meer af. Kijk ’s middags al uit naar het avond eten, wetende dat ik dan weer op de stoelen mag zitten maakt me oprecht heel blij!

Oh en iemand stuurde me onderstaande foto, ja daar moet je het dan maar mee doen. Schermafbeelding 2017-03-23 om 21.28.46.png
Het was een drukke chaotische maar super fijne week. We hebben meer dan dertig caravans gezien van Groningen, Friesland, Nijmegen tot Eindhoven. Maar hebben er toch nog een gevonden. Volgende week meer foto’s van doordeweeks, maar wilde dit toch even delen.

Hoe was jullie week?

Geef een reactie

