Ploff! kerst editie [postkaarten]

overzichtEen online kerstgroet of felicitatie is súper makkelijk en snel gedaan, ik begrijp het alleen niet zo goed. Zelf vind ik het super leuk om kaartjes te krijgen tijdens de feestdagen of op mijn verjaardag, voel me dan meteen een stuk vrolijker door de grote stapel kaarten. Die ik vaak vanuit bed op de mat hoor ploffen, fijn geluid is dat. 

Daarom ben ik samen met Marije van Delden Ploff! begonnen. Om mensen dus aan te moedigen meer kaartjes te versturen. Stiekem is het natuurlijk ook gewoon súper leuk om die kaartjes te ontwerpen. Iedere maand komt er een nieuwe set kaarten uit ontworpen naar aanleiding van een thema, deze maand is het thema “feestdagen”.

overzicht_daisy
Ontwerp: Daisy van der Genugten

Voor deze set hebben we beide twee kaarten gemaakt, de set bestaat dus uit 4 kaarten ipv 3. Ik heb zoveel plezier gehad tijdens het ontwerpen van dat rendier! Heb er uren tegen zitten praten, het kaartje is geprint op mat papier maar het neusje glimt je tegemoet. In tegenstelling tot dit kaartje is het kaartje daarnaast een stuk grafischer. Op dat kaartje vind je sneeuwpoppen, sneeuw, kerstboompjes etc…

overzicht_Marije.jpg
Ontwerp: Marije van Delden

Ben natuurlijk super benieuwd naar wat jij van de kaartjes vindt, heb je al zin in de feestdagen? Oh en de kaartjes zijn te bestellen via www.ploff-post.nl

Plaats een reactie