Een gezellige Advent Kalender

Een simpele-winterse en gezellige advent kalender die ook nog eens zo gemaakt is. Het enige dat je hoeft te doen is de dagen noteren en iedere dag een stukje kaars branden, het maakt je huisje een stuk gezelliger. En wat voor mij een pluspunt is: ik snoep een snoepje per dag minder?   Wil je dit ook gaan doen? Dan moet je wel even rekening houden met de stift: gebruik geen stift op alcohol basis. Vuur + alcohol = brand (zei meneertje google).

Ik ben echt fan van deze manier van aftellen, eigenlijk kun je dit natuurlijk voor alles gebruiken. Voordat je op vakantie gaat, je vriendje weer ziet, school voorbij is etc. In eerste instantie wilde ik een groot project starten en lekker freubelen. Maar daar is de situatie nu eenmaal niet zo naar, mijn kamertje is heel klein, ik heb geen knutsel spulletjes in Leeds en mijn kachel is stuk.

Vorig jaar maakte ik deze advent kalender: (was stiekem ook wel erg leuk)

kalender1

Ben heel erg benieuwd naar jouw advent kalender, of heb je er geen? 🙂

3 gedachtes over “Een gezellige Advent Kalender

Geef een reactie

