Kat als mens + update

iphone6_mockup

Een kat. Als mens. Logisch toch? Ik heb deze foto-manipulatie vanmiddag tijdens een seminar gemaakt. Vond hem erg grappig als achtergrond en wilde hem graag met jullie delen. Je kunt op de foto klikken om hem te downloaden. Sorry dat ik zo weinig diy’s plaats de laatste tijd. Studeren in het buitenland neemt stiekem iets meer tijd in beslag dan ik ben gewend. Komt waarschijnlijk door het continu vertalen van engels naar Nederlands en andersom. Ben op de een of andere manier nog niet zover dat ik in het engels denk, al helemaal niet als we het over filosofen ofzo hebben. Die materie is me nog iets te ingewikkeld ;).

Vind het wel heel tof! En heb zeker geen spijt dat ik ben gegaan. Ga morgen mijn eerste briefing afronden en printen dus ben heel erg benieuwd hoe dat uitpakt.

5 gedachtes over “Kat als mens + update

Geef een reactie

