Crochet along

DSC08018

Even een update want ik heb super leuk nieuws. De deken is af! Ja echt, helemaal af. Een jaar geleden ben ik begonnen met de crochet along van 2014. De eerste rijen waren snel gehaakt, helaas ging de rest niet zo snel. Soms vergat ik te haken, had ik er de tijd of rust niet voor en kwam ik er niet aan toe. Iets dat achteraf niet zo verstandig was want om hem toch nog binnen het jaar af te maken moest ik nu om de dag een week haken. (Twee maanden lang om de dag dus 3 a 4 rijen – oeps). Wilde hem graag afhebben voordat ik naar Engeland vertrek. Ben stiekem wel heel blij dat dat is gelukt. 

DSC08019

Favoriete steken: de bolletjes en de ster-steek. Het bergje vond ik vooral heel lastig omdat het niet lekker “door-haken” is. En het catherines wheel was ook niet mijn sterkste steek.

DSC08020

Ik twijfelde even over het randje met de picots. Wist niet zo goed of ik het wel mooi vond. Maar heb de hele deken volgens patroon gehaakt. Dus wilde ook dit gewoon netjes volgens patroon haken. Ben er toch wel heel blij mee! Is niet truttig maar ook niet storend. Maakt het wel mooi af vind ik :).

DSC08021

5 gedachtes over “Crochet along

  1. Wat tof dat je hem nu af hebt gemaakt! En wauw, wat knap dat je dit kan! Ik kan dus echt niet haken… (misschien komt dat doordat ik er ook niet echt energie in steek haha). Ik vind hem heel gaaf geworden! Liefs xx

Geef een reactie

