Zelf “even” een vaas maken

vaas

Beton is een van mijn favoriete materialen om mee te werken. Het doet nooit wat je wilt, werkt niet secuur én je wordt er altijd vies van! Wat wilt een mens nog meer. Mijn lieve vriendje liet mij een paar weken geleden een toffe pin zien. Ik wilde hem verrassen door een vaas te maken met precies zo’n effect. 

Dus. Ik croste naar de winkel; kocht een vaas. Had gelukkig nog beton liggen (ik bedoel: wie heeft dat nou niet?). En vulde die vaas erg optimistisch met beton. Heb het een week laten drogen (waar al dat geduld ineens vandaan kwam…). Sloeg de vaas stuk; ben nog een aantal uur agressief en verwilderd bezig geweest met het weghalen van al dat glas.
Om tot de conclusie te komen dat dit niet echt een fijne manier van werken is. Vandaar dat dit ook geen diy is, de manier waarop ik het glas weg heb gehaald was gewoon gevaarlijk. De onderkant van het beton viel eraf (heb ik later nog met cement aan elkaar geplakt). En alsof dat allemaal niet genoeg was heb ik nog een week met schoenen aan gelopen. Bang voor glas scherven.

vaas_sfeer2_web

Ondanks dat ik het niet snel weer op deze manier zou doen vind ik het resultaat wel erg tof! Mooi met grove scheuren etc. Ik ben er blij mee :).

2 gedachtes over “Zelf “even” een vaas maken

Geef een reactie

