Toffe filmpjes – inspiratiepost

Noem het school ontwijkend gedrag. Noem het leuk, ik vind het allemaal prima. Als ik maar hele dagen mooie filmpjes mag kijken. Ik had jullie beloofd meer te gaan vertellen over waar ik mee bezig ben (studie/werk gerelateerd). En dit is daar onderdeel van. 11 Maart ga ik iets heel tofs (ik vertel natuurlijk nog niet wat hihi) zeefdrukken. En als dat eenmaal is gedaan en gelukt ga ik daar een stop motion animatie/filmpje voor/mee maken. En hoe kan ik mij daar nou beter op voorbereiden dan het bekijken en analyseren van voorbeelden? So let’s go:

Laten we beginnen bij het begin:

Alles is mogelijk:

Ik HOU van papier:

Oké oké laatste:

Fijne Donderdag iedereen! :).

2 gedachtes over “Toffe filmpjes – inspiratiepost

Geef een reactie

