Instagram inspiratie – Red (Hong Yi)

Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.47.49 Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.36.19

Minimaal 3 keer per dag open ik Instagram. Gewoon “even” mooie plaatjes kijken, al weten we allemaal dat dat even dus niet zo even is. Is dit werk-ontwijkend gedrag? Ja. Vind ik dat vervelend? Nee. Dugh; ál die mooie plaatjes. Hoe kun je die nou willen missen?

Vandaag kwam ik Red Hong Li tegen. Kennen jullie haar al? Toen ik op haar account stuitte was ik helemaal enthousiast en wilde ik dat meteen delen. 

Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.35.32

Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.36.42 Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.47.10

Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.50.46 Schermafbeelding 2015-01-18 om 13.51.19

Je kunt haar account hier vinden.

Dit is iemand waardoor ik enthousiast ben en blijf over creativiteit. Zelf zegt ze dat ze schildert, maar niet met verf en kwast. Ik vind dit een prachtige omschrijving. En zo zie je maar weer; je hoeft niet áltijd standaard materialen te gebruiken.

Ik hoop dat ik je woensdag wat vrolijker heb kunnen maken. Volg je zelf veel mensen op Instagram? Ik ben erg benieuwd wat jij leuke accounts vindt.

Een gedachte over “Instagram inspiratie – Red (Hong Yi)

Geef een reactie

