En toen was het blue/yellow/pink Monday

bluemonday1

Ik hou van blauw. Dus. Ja.

En ik ben ook niet bang voor Blue Monday. Echt waar niet.

Ik vind het allemaal de schuld van psycholoog Cliff Amall. Als hij Blue Monday niet in het leven had geroepen. Had niemand er bij stilgestaan. Alles gaat toch ook gewoon goed? Mijn goede – niet voornemens gaan nog volgens plan. Ik heb pas 3 dagen écht last gehad van de regen. School zorgt nog steeds voor enorme stress. Ik heb vandaag mijn lievelingsmok stuk laten vallen, ik kon mijn bed niet uitkomen en alsof dat allemaal nog niet genoeg was: heb ik me met het maken van bovenstaande foto bezeerd aan de cactus.

Helaas ben ik nogal allergisch voor meneer cactus en zit ik nu onder de bulten. Top.

Gelukkig staan er vandaag genoeg leuke blauwe plaatjes op internet. Zo kunnen we deze enerverende dag in ieder geval niet vergeten. Dus. Hier is dan ook mijn blauwe plaatje: bluemonday2

Al denk ik dat we veel blijer worden van een geel plaatje:
bluemonday3

Of een roze?
bluemonday4

Happy Blue Monday! :). Ik hoop dat jouw dag wat minder pech-momenten heeft. 😉

4 gedachtes over “En toen was het blue/yellow/pink Monday

Geef een reactie

