Leuke dingen maken [inspiratie]

inspiratie
Zoals jullie misschien wel doorhebben gaat het allemaal nog niet zo snel dit jaar. Om weer een beetje in de stemming te komen ben ik op zoek gegaan naar leuke DIY projecten! Inspiratie is hét medicijn. Vind ik, hoop ik. Meestal raak ik zo enthousiast van alle mooie plaatjes dat ik ga beginnen en eenmaal bezig… 

1. Het gipsen huisje. Boeken kopen vind ik altijd heel fijn. Al helemaal als de plank “bijna” vol is. Dan vallen ze namelijk niet meer zo snel om. Misschien toch maar eens een beukensteun maken (al heb ik dan geen geldig excuus meer voor het over-matig-kopen van boeken).

2. De schattige broches. Pinterest blokkeert de link, maar wat een schatjes. Zoiets zou zo leuk staan op mijn tas…

3. Iets voor mijn telefoon. Ik weet niet hoe jij dat doet? Maar ik ben mijn telefoon dus altijd kwijt. En hij is altijd leeg. Misschien toch maar eens een vaste plek voor vinden.

4. Fortune cookies. Ik geef het toe; ik heb een zwak voor alles met patroontjes. Maar hoe schattig zijn deze?

5. Een dekentje. Ik weet het ik weet het. Ik ben nog bezig met de crochet along. (Gaat goed trouwens! Zojuist week 14 afgerond). Is het heel erg dat ik mijn volgende sprei alweer aan het plannen ben?

Ik ben erg benieuwd wat je van deze dingen vindt :). Ik heb er weer helemaal zin in ieder geval! Dus dat is een goed teken. Welke vind jij het leukst?

4 gedachtes over “Leuke dingen maken [inspiratie]

Geef een reactie

