[/2014] [2015] Gelukkig nieuwjaar! …

oud_blog

Ineens is het dan zover, tijd vliegt. Ik wilde je toch nog even een gelukkig 2015 wensen. Heb jij al nagedacht over goede voornemens? Ik ben daar altijd zo slecht in… Of nee; het bedenken kan ik heel goed. Maar het dan ook écht doen? Dat is wat lastiger. Vandaar dat ik een lijstje heb gemaakt met dingen die ik niet wil of hoef te doen / bereiken in 2015.

In 2015:
• Wil ik niet stoppen met bloggen. (het gaat juist zo fijn ghe ghe).

• Maar ik ga mezelf niet verplichten te bloggen op vaste dagen. Daar doet mijn creatieve brein blijkbaar niet aan ;).

• Wil ik absoluut niet minder koekjes en taartjes gaan bakken.

• Ga ik mijn nagels niet meer elke week lakken.

• Stop ik niet net zoals alle jaren mijn flow book for paper lovers in de kast zonder het gebruikt te hebben. (Vaak zo zonde om in te knippen ofzo…).

• Ik ga mezelf dit jaar niet volproppen met slechte dingen. (Ik wil graag weer gaan beginnen met sporten en gezond eten. Heb dit heel lang vol gehouden maar op stressmomenten is dat nog best lastig. Vaak maak ik dan schema’s of iets. Maar blijkbaar werkt dat niet voor mij. Ik ga mezelf dus niks opleggen qua sporten en gezond eten. Als ik het maar doe. Op mijn eigen tempo.

• Ik wil niet zoals vorig jaar te druk zijn met school. Dus school is vanaf nu niet altijd persé zo nodig misschien al dan dus dat – het belangrijkste. Ik wil vaker leuke dingen doen. Nou ga ik hiermee vanavond al aan de slag want er komen wat leuke mensen bij mij eten. Ik ben erg benieuwd naar jouw plannen! Ga je nog wat leuks doen?

Dit waren dan mijn -niet- voornemens voor 2015 :). Wellicht kan ik me hier iets beter aan houden!. Het maken van de foto was errug leuk want ik ben erg bang voor sterretjes. Heb er ongeveer 3 aangestoken en weer snel uitgezet (wat volgens mij veel gevaarlijker is dan uit laten gaan). Maar uiteindelijk is het gelukt. Applaus voor daisy [trots].

Hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar :).

4 gedachtes over “[/2014] [2015] Gelukkig nieuwjaar! …

Geef een reactie

