Ik bakte appelroos-taartjes

DSC06412 koekje

Ik bakte deze appelroosjes. Ze zijn zoet, knapperig en lekker. En daar ben ik blij mee :). Maar ik geloof dat het niet zo’n succes is voor oud en nieuw. Ik wilde ze graag serveren als toetje voor bij de koffie. Maar het is nog best lastig en mijn oven is niet zo groot. Dus dan zouden ze alle 20 goed moeten gaan? Van de 4 die ik maakte zijn eigenlijk alleen deze twee acceptabel. De andere 2 zijn omgevallen. Die roosjes zien er wel wat treurig uit… Nog even oefenen dus!

4 gedachtes over “Ik bakte appelroos-taartjes

Geef een reactie

