Terug van weggeweest

kerst

Met de feestdagen ben ik naar Ierland geweest. Wat een prachtig land is dat zeg, we hebben zulke leuke dingen gedaan! Excuus dus voor mijn afwezigheid. Heb er even aan gedacht het van tevoren te melden. Maar dan laat ik wel erg publiekelijk weten dat mijn huisje tijdelijk geen bewoners heeft. HALLO inbrekers! Nee dat leek me niet verstandig. Ik heb welgeteld 1444 foto’s gemaakt. Om deze nou allemaal te laten zien lijkt me niet handig. Ik ga hier dus maar eens goed voor zitten. Ik kan in ieder geval niet wachten de foto’s en verhalen te delen. We hebben zoveel meegemaakt… • Bergen beklommen. • We waren zo verdwaald dat we moesten liften. • Schapen op de weg. • Veel pubs met life muziek. • Zere voetjes… [wordt vervolgd].

Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie kerst. Hebben jullie genoten? Ik zie een beetje tegen oud en nieuw op hoor; al die oliebollen… Kan geen oliebol meer zien. hihi.

2 gedachtes over “Terug van weggeweest

Geef een reactie

