Mijn nieuwe lens (1.8 – 50mm)

bloemen

Na een paar jaar wikken en wegen. Ja’en en nee’en. Heb ik hem dan éindelijk gekocht. De 1.8 – 50 mm prime lens. Perfect om portretfoto’s mee te maken. Daarom ben ik vandaag de deur uit gegaan om random dingen te fotograferen :).

bel

Random is natuurlijk een groot begrip, ging me meer om het ontdekken van de lens. Gewoon even wat dingen proberen voordat ik mijn modelletjes neerzet en vervolgens alles nog moet uitvogelen.

besje

Wat zijn de kleuren nog prachtig! Ik had enigszins de winter al verwacht. Koude harde vormen zonder kleur. Maar de bruine blaadjes zaten nog fijn aan de boompjes.

bos

Vooruit; toch een foto met mijn vriendje. Die zo ondertussen wel gewend is het proefkonijntje te zijn. (zo lief :)).

frank lichtjes

En lichtjes! Overal leuke vrolijke kerstversiering! Dat maakt me blij :). De decembermaand is voor Daisy altijd een feestje :).

Maar even over de lens – wat vind ik er tot nu toe van?
Echt super super fijn! Ik ben hier echt heel erg blij mee. Ik heb er heel lang over gedaan, bang dat ik de verkeerde keuze zou maken. Maar dat is absoluut niet het geval geweest. Kan bijna niet wachten om er wat shoots mee te doen. Dus: ben jij een mede-blogger en vind je het leuk om voor proefkonijn te spelen? Stuur me dan even een mailtje: daisyvandergenugten@gmail.com

Fijne Maandag iedereen :).

3 gedachtes over “Mijn nieuwe lens (1.8 – 50mm)

Geef een reactie

