Beestjes leren vouwen enzo… [origami challenge] #week1

dsc05677-kopic3abren kopiëren

Hier zit ik dan, als trotse blogger een nieuwe challenge te lanceren. Al héél lang wil ik me verdiepen in origami. Al die lieve beestjes en vormpjes en en en… Je snapt me wel toch? Vanaf nu post ik dus 1 keer per week een probeersel. Deze week is een konijntje! Maar dat zag je wel al toch? Toch? 

Omdat origami vormen ontwerpen nog een beetje te hoog gegrepen is. (stap voor stap) Maakt ik nu nog eventjes gebruik van tutorials. Deze week heb ik het konijntje gemaakt aan de hand van dit filmpje:

Wat vindt jij van dit lieve diertje? Ga je hem ook proberen te maken? Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar het resultaat dus schroom niet het te laten zien :).

3 gedachtes over “Beestjes leren vouwen enzo… [origami challenge] #week1

Geef een reactie

