kaneel… is fijn [DIY]

kaars

Deze kaarsen zijn zo makkelijk te maken! En ruiken zo zo lekker… Het brengt meteen dat gezellige cozy wintergevoel met zich mee. 

Vroeger had ik het niet zo met kaarsen, mocht ze ook nooit aanzetten. En kaarsen die je niet kan aanzetten zijn nogal nutteloos. Maar sinds ik wel gebruik maak van kaarsen ben ik niet te stoppen. Zo maakte ik van de zomer bijvoorbeeld deze houders.

Wat heb je nodig voor deze diy?
• kaneelstokjes (voor de kleinste kaars gebruikte ik 1.5 zakje). Ik heb ze gewoon bij de AH gekocht trouwens.
• Lijmpistool.
• Kaarsen. Ik heb zonder geur gekozen maar je zou natuurlijk ook voor geurkaarsen kunnen gaan.
• Eventueel mooi draad.

En dan verder?
• Voor de kleine kaars heb ik de stokjes door de midden gebroken.
• Daarna kun je ze 1 voor 1 met een beetje lijm (alleen aan de onderkant lijmen!) op de kaars plakken.
• Eventueel kun je als finishing touch nog met wat touw eromheen binden. Dit zorgt voor extra stevigheid.

Dat was het dan! Peace of cake right?

Een gedachte over “kaneel… is fijn [DIY]

Geef een reactie

