Mijn Wreck this journal van

afdruk
Een boek dat bedoeld is om te slopen. Om uit je comfort zone te komen en een boek dat al 3 jaar in mijn kast stond. Tot drie weken geleden. Misschien had het even tijd nodig. Ik bedoel: als boekliefhebber expres de rug van een boek breken? Nooit…

De opdracht waar ik mee ben begonnen was best te doen: teken over de eerste paar pagina’s. Het fijne aan dit boek is: dat het niet mooi hoeft te zijn. Het mag mislukken. Sterker nog: het moet mislukken.

DSC05447 DSC05448DSC05449 DSC05450

vul deze pagina met stippen:

boom

Hier moest ik mijn voet plaatsen. Ik wilde dat graag met verf doen. De felroze kleur maakt het wel wat onnatuurlijk haha. Oh en de pagina ernaast? Die heb ik erin geplakt… Die pagina moest in de was en eh: kwam er dus zo uit.

DSC05452

Even niet nagedacht over koffie over een pagina heen gooien… eh ja; dat lekt.
DSC05453 DSC05455 DSC05456 DSC05458

De credits voor onderstaand beeld liggen niet helemaal bij mij. Wilde graag werken met licht en heb dus inspiratie op Pinterest gezocht.

lijnen

Teken dikke en dunne lijnen:

strepen

Teken lijnen terwijl dat je beweegt: (ik liep door de stad… Als je hem kantelt is het een slinger met vogeltjes).

tlijnen

Ik ben niet gewend dingen te doen om ze te doen. Voor mijn studie moet je overal overna denken en doen doen doen. Alles moet conceptueel sterk in elkaar zitten en beeldend interessant zijn. Dit is echt een uitkomst! Heerlijk om in te werken.

Ben ervan uitgegaan dat jullie dit boek allemaal kennen. Het is immers een hype “geweest”. Hebben jullie het boek ook? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie resultaten en ik zou het leuk vinden als je ze deelt. Je kan me altijd mailen: daisyvandergenugten@gmail.com. Kenden jullie het boek niet?

4 gedachtes over “Mijn Wreck this journal van

Geef een reactie

