Hi! I’m Olaf and i like warm hugs

Excuus voor mijn afwezigheid. De afgelopen 3 weken stonden geheel in het teken van mijn schoolproject. Een reisgids vormgeven voor over 50 jaar is toch iets lastiger dan gedacht. Veel interessants heb ik dus niet gedaan. Filmpjes animeren en editten met premiere is niet mijn sterkste vak. Dat vastlopen en renderen en wachten en en en… Heel frustrerend allemaal. Gelukkig bestaat Olaf :).

Vandaar deze post. Een post vol grappige filmpjes over Olaf. Hij maakt mij altijd heel erg aan het lachen. En ik hoop jullie ook ;). Voor de mensen die Frozen nog niet kennen (kan het me bijna niet voorstellen maar het zou natuurlijk kunnen). Nog even de trailer:

Deze is vooral erg aandoenlijk. Maar oh zo lief.

Oh en aan dit liedje ben ik nu echt wel een beetje verslaafd:

Een gedachte over “Hi! I’m Olaf and i like warm hugs

Geef een reactie

