Wandelen en lanterfanten

unnamed
Soms is het zo fijn om gewoon even te wandelen. Ik stapte de trein uit in Tilburg en keek hoe laat mijn bus ging. Daar moest ik voor rennen en ja; eh zucht. In de app stond dat het maar 1 minuut met de bus was… Vol goede moed begon ik dus aan mijn reisje. 

Pas veel te laat besefte ik dat het dus wel om 3km ging en dat ik hopeloos verdwaald was. Maar op de een of andere manier vond ik dat niet zo vervelend. Het was heerlijk weer, zonnig maar niet te warm. En wat zijn de bomen mooi deze herfst! De kleuren vind ik zo fijn in deze tijd van het jaar. Dat maakt me altijd erg vrolijk.

Ik vind dit dus zo’n fijn liedje. Ondanks dat ze het over de winter hebben; voelt dit voor mij als een echt herfstliedje.

Vroeger ging ik weleens met mijn moeder wandelen. Gewoon ’s avonds na het eten, als het al donker was nog even een frisse neus halen. Ik vind wandelen als het donker is het fijnst. Zo leuk om bij de buren te gluren!
Of mijn afspraak mijn gelanterfant zo leuk vond weet ik niet. Ik was in ieder geval erg laat. Maar ach; ontspanning is goed voor je. En af en toe even wandelen ook. 🙂

4 gedachtes over “Wandelen en lanterfanten

Geef een reactie

