Halloween decoratietip #1

halloween2

Dit is een volgens mij (enigszins) bekend trucje. Maar ik vond het toch leuk om even te laten zien! Dit zou namelijk zo leuk staan tijdens een halloween feestje (31 oktober dus ;)). 

Hoe ik dit gedaan heb:
Je pakt glow sticks en activeert ze door te buigen. Vervolgens knip je hem open en doe je de vloeistof in je potje. Dit doe je met een paar sticks. PAS OP: er zitten allemaal glas stukjes in. Kijk dus uit voor je handen, ogen. Niet inslikken dus ;). Na een paar sticks zou je er nog een paar glitters in kunnen doen. Schudden maar en klaas is kees!

halloween1

Ik zou dit wel op de avond zelf doen. Dit zorgt ervoor dat je kleur nog lekker fel is. Gelukkis is dit echt een super snelle (en goedkope) DIY. Ik heb de glow sticks gehaald bij de action. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Hebben jullie dit weleens gedaan? :).

3 gedachtes over “Halloween decoratietip #1

Geef een reactie

