Zelfportret project #2

DSC05361
Hoeveel moet er zichtbaar zijn en hoeveel kun je weglaten? Heb je aan alleen mijn silhouet genoeg om mij te herkennen? 

Ik zie dit eigenlijk als een experimentje met licht en donker. Witbalans was hier ook wel grappig om uit te proberen. Soms vergeet ik dat ik deze opleiding leuk vind. Dit soort dingen helpen me daaraan herinneren. Gewoon even spelen. En het resultaat? Dat maakt niet uit. Nog niet tenminste. 

DSC05357DSC05343

2 gedachtes over “Zelfportret project #2

Geef een reactie

