De herfst in huis [DIY]

pompoenen
Sinds ik in mijn nieuwe appartement woon zit ik in een identiteitscrisis. Niet alleen persoonlijk, maar ook qua kleding en interieur. Al lange tijd heb ik een bepaalde stijl in mijn hoofd, wist ik veel dat dat scandinavisch design is? Sinds ik dat weet is de zoektocht naar inspiratie in ieder geval een stuk makkelijker.  Ik vind dit een leuke DIY om te delen. Vooral omdat het een keer écht een makkelijke DIY is.

Benodigdheden:
• 2 (nep) pompoenen (ik heb ze bij de blokker gekocht)
• witte verfspuitbus (heb ik bij de action gekocht)
• zwarte washi-tape (heb ik bij de hema gekocht)

Hoe moet je het doen?
• spuit laagje voor laagje je pompoenen wit
• plak daar je washi-tape op. Ik heb voor 3-hoekjes en lijntjes gekozen maar je kunt het natuurlijk zo bont maken als dat je zelf wilt. Waar je wel op moet letten is dat je vormpje kleiner is als je oppervlak. Anders gaat je tape vouwen/lelijke vormen maken.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de pompoentjes vinden. Ik ben zelf erg blij met het resultaat in ieder geval! 🙂

10 gedachtes over “De herfst in huis [DIY]

Geef een reactie

