Ik sta toch liever achter de camera

zelf1
Voor school ben ik bezig met een serie zelfportretten. Schijnt dat er uiteindelijk een logo uit moet komen dat te zeefdrukken is. We hebben van tevoren niets kunnen plannen dus deze foto was een spontane actie. Al moet ik zeggen dat ik wel iets heb met dingen op mijn hoofd zetten. Dit voelt als de meest “fijne” manier om op de foto te gaan. 
Ik heb bij dit portret vooral gekeken naar de vormen die erin terugkomen. Ik ben een echte fan van streepjes en lijntjes en balkjes en vierkantjes en en en. Daarnaast wilde ik graag een vorm van “beweging” proberen vast te leggen. Of de conciërge nou zo blij was met het feit dat ik zijn plant mishandelde? Ik denk het niet…
Anyway, ik doe dus een erg creatieve studie. Deze portretten zijn maar een klein deel van het grotere project. Uiteindelijk komt hier dus een erg abstract logo uit. Waarbij het dus de bedoeling is dat het logo gebruikt gaat worden voor het grotere project.

Bloggen en school is soms een lastige combinatie. Óf ik ben vooral aan het bloggen, of ik ben bezig met school. Waarom deze dingen niet gewoon combineren? Net zoals het proces van de deken, wil ik dus graag het proces van mijn studie met jullie delen.

zelf2

Het is echt best lastig om voor de camera te staan. Meestal sta ik erachter en daar voel ik me veel prettiger bij. Het was een erg ongemakkelijke situatie en we waren dan ook erg melig. Gelukkig had ik een fijne vriendin die op de goede momenten de foto’s nam…

Geef een reactie

