Letters bakken #intro-week

deur Alle scholen zijn weer begonnen en de vakantie is toch echt voorbij. We hebben in de intro-week les gehad van Ko Sliggers. Echt een ontzettende leerzame en leuke les. Letters ontwerpen, bakken en vervolgens eten. Hoe fijn is dat? DSC05018 Ik zat in een groepje van vier personen. Alle vier hebben we een paar letters ontworpen. Of nou ja ontworpen: het was eigenlijk de bedoeling dat het brooddeeg uit zijn dak zou gaan. Helaas is het niet zo gaan rijzen als verwacht. Dit zorgde ervoor dat sommige letters beter werden dan verwacht. Maar anderen vielen juist tegen. d Doordat we allemaal een eigen letter maakten kregen we een erg “divers” alfabet. Leuk om mee te oefenen maar hoe vet zou dit zijn voor bij je kerst of oud en nieuw diner? Dat je “gelukkig nieuwjaar” in letters afbakt voor in het broodmandje? Nieuwe DIY ideeën stromen mijn hoofd in momenteel.. e Al met al een fijne week, waarbij ik een hoop mensen heb leren kennen maar vooral heb leren loslaten. Zelf ben ik van de strakke of klassieke typografie. Dus interlinies die niet klopten en x-hoogtes die de pan uitschoten… Ja dat was even slikken. Maar ach! Uiteindelijk hebben we alles opgegeten en er nog maar een biertje op gedronken. Klik hier voor de foto’s van Ko Sliggers. Ik ben trouwens erg benieuwd naar jullie eerste weken! Ben je aan een nieuwe studie begonnen? Valt het mee of tegen? Zit je er al een beetje in? Ik moet zelf nog even inkomen hoor… Heb bijna 2 maanden vakantie gehad. Dat is dan toch wel lang om snel even los te laten haha.

Geef een reactie

