Plaatjes kijken #amsterdam

omvallen
Sinds ik ben verhuist naar Breda ben ik een stuk minder vaak in Amsterdam. Ondanks dat ik Breda een fijne stad vind mis ik Amsterdam heel heel erg. Het voelt daar toch een beetje als thuiskomen.  bellenblazen
Ik was hier erg bezig met het meisje, en vond het jammer dat iedereen met hen rug naar me toestond. Pas toen ik thuiskwam zag ik dat die meneer echt recht de lens in keek. Een gelukje bij een ongelukje; kortom; dit was een waar cadeautje.
bootjes kaaskratjes Meisje_spelen meneer_haastmeneermevrouwmuziekmeneerzangerstraatbeeld tourdebikestraatbeeld2tram 
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze serie vinden. Voor het eerst eigenlijk dat ik een serie compleet in het zwart wit heb gemaakt. Maar het kwam mooier uit op deze manier.

Een gedachte over “Plaatjes kijken #amsterdam

Geef een reactie

