Fat Sick and Nearly Dead

Fat sick and nearly dead
Vandaag even geen creatieve inspiratie post maar een post over gezond leven, shakes, medicijnen en afvallen. De documentaire die ik met jullie wil delen gaat over een man die dealt met overgewicht en de knop omgooit. Hij gaat 60 dagen vasten en alleen nog maar gezonde groende shakes met groente en fruit eten. Deze man is zo enthousiast en gemotiveerd. Laten we het maar niet hebben over die discipline! 

Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ook ik veel bezig met gezond eten, veel sporten en gezond leven. Toch is dat voor mij (emotie-eter) niet heel makkelijk. Eigenlijk moet ik nu zeggen; helemaal niet makkelijk. (chocola is gewoon zo lekker…). Gelukkig heb ik geen overgewicht meer, en voel ik me steeds beter en sterker. Afgelopen Maandag heb ik voor het eerst een volleybal training bijgewoond en kon ik iedereen met gemak bijbenen. (trots momentje). Toch zit ook ik er af en toe doorheen. Maar toen ik deze documentaire zag was dat even helemaal voorbij! Wat een doorzettingsvermogen. Ik denk niet dat ik dit 60 dagen vol zou houden hoor. Jij wel? Ik vond het in ieder geval een zeer inspirerende documentaire en had meteen zin in een sapje. 

De documentaire duurt erg lang, dus als je geen interesse hebt in anderhalf uur geleuter over dikke mensen en met dikke mensen en… Dan zou ik de video skippen :).

Je kan hem trouwens geheel op youtube bekijken:

Een gedachte over “Fat Sick and Nearly Dead

Geef een reactie

