Doe mij maar zo’n auto…

Op date met mijn vriendje. Lekker slenteren, beetje shoppen. Klef doen op terrasjes en uiteindelijk naar huis racen om toch nog éven langs de kapper te gaan.

IMAG0982kopie

Gelukkig vond mijn vriend het niet vervelend zo nu en dan een beetje te shoppen. Uiteindelijk hebben we zelfs een super fijn pak gevonden voor naar zijn werk!

Ohh en ik ben zoo blij! Ik heb eindeluk een nieuwe pyjama, broek, pany’s en een nieuw dekbed! Lang geleden dat ik écht heb geshopt. En dit waren wel een beetje standaard/noodzakelijke dingen. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. Dingen kopen is fijn.

IMAG0979kopie

Soms blijkt achteraf dat de foto die je nam gewoon niet scherp is. Sorry daarvoor. Toch wilde ik even mijn lunch laten zien. Want dit was echt zo zo zo lekker! Wel een beetje veel haha. Ik ben allergisch voor nootjes, en ik bestelde blijkbaar iets met nootjes. Ik had dan wel gevraagd of ze de saté saus weg wilde laten maar dat is dan natuurlijk niet genoeg. Gelukkig had de kok zelf bedacht dat het andere dan ook niet kon en heeft hij iets anders voor me bedacht. Echt heel fijn.

Thuis aangekomen ben ik even bezig geweest met een experimentje. Hier komt later nog een post over online! Ik ben hier heel enthousiast over dus het is heel moeilijk om hier verder niets over te zeggen haha.

Hoe was jullie dag? :).

Geef een reactie

