Plaatjes kijken

frank

Als ze voor het hele weekend regen voorspellen ga je gewoon naar het strand. Dat soort dingen doe je gewoon. Echt. Gelukkig was er inplaats van regen een heerlijk zonnetje. Was de zee nog warm genoeg om met mijn voetjes doorheen te lopen. En kon ik toch nog afscheid nemen van de zomer. Om nog even na te genieten en dan écht afscheid te nemen van de vakantie blader ik nog even de plaatjes van afgelopen weekend door.

Oh en die jongen hierboven? Dat is mijn vriendje. Frank was zo lief me naar het strand te brengen. Engelen-geduld heeft die jongen. Al vond hij zijn colaatje hier toch wel erg fijn… 

boot

Bootjes kijken blijft leuk..

kade rare_dignenvertellen

Ik was hier iets heel interessants aan het vertellen echt waar. Ik had er zelfs 2 vingers voor nodig. Dat doe ik wel vaker zodat mijn punt nóg sterker overkomt en ik meer kans heb mijn gelijk te halen. Welke discussie hier gaande was weet ik niet meer. Zou goed kunnen dat ik hier opsprong omdat er weer een hond onder mijn stoel vandaan kwam ofzo.

uitzichtvissen

Waarom staat iedereen toch zo gevaarlijk aan de rand? …

vogeltjee

Ik ben echt helemaal gelukkig met een dagje strand. Ik kan eindeloos naar de plaatjes van deze dag kijken; heb er nogal wat. Dit is maar een kleine selectie natuurlijk. Hopelijk heb ik er net genoeg om de koude wintermaanden mee door te komen.

Hoe zit dat eigenlijk met jullie? Al een beetje kunnen wennen aan het feit dat de herfst al begonnen is?

4 gedachtes over “Plaatjes kijken

    1. Dag Jolet,

      Bedankt voor je lieve reactie! :). In principe bewerk ik mijn foto’s niet echt. Heb hier wel nog even naar de kleuren enzo gekeken in photoshop. En bij sommige de horizon nog even rechtgetrokken haha. Staat anders ook zo klunzig :p.

Geef een reactie

