Spannund

Ik voel me stiekem wel een beetje een burgertrut nu. Maar het is gewoon zo leuk! Ik ben al een tijdje bezig met haken en de knuffelbeesten stapelen zich op. Ondanks dat dat best wel gezellig is besloot ik dat het tijd werd voor een iets groter project. 

Tromgeroffel. Ik ga namelijk meedoen met de crochet along georganiseerd door; Tertia Mulder. Ze zijn al een tijdje geleden begonnen dus ik heb alle pdfjes opgeslagen en begin gewoon bij het begin. Op girlscene is er trouwens een topic dat ook gaat beginnen met hetzelfde patroon dus het is wel leuk dat ik niet de enige ben die nu pas in week 1 zit haha. Ik hoop heel erg dat ik dit door kan zetten en dat ik steeds bij blijf en niet achter ga lopen. Misschien moet ik af en toe ook maar gewoon sprokkelen als ik extra tijd heb. Het patroon voor de weken erna heb ik voorlopig nog wel en er komt vast een moment dat ik een keer écht geen tijd heb. Ik ben zo benieuwd en heb er zo’n zin in!

NOOIT geweten dat het zo moeilijk is kleuren te kiezen. Ik wil er nog een kleur bij maar ik blijf maar twijfelen. Mintgroen, blauw of donkergrijs. Wat denken jullie?

Ik ben van plan elke week of om de twee weken een post te maken met de vorderingen van het project. Zo zullen we samen mijn deken zien groeien :). Wat denken jullie? Leuk of niet?

4 gedachtes over “Spannund

  1. Pingback: Crochet along |

Geef een reactie

