Mijn favoriete series deel 2

6c06ca4962be442a2dbc56b46476d760In deel 1 heb ik al een aantal series besproken maar nog lang niet alles. Dus op naar deel 2! Het fijne van series vind ik dat de personages bekender worden, je leert ze beter kennen en begrijpen.Het voelt daardoor bijna alsof je ze kent en ze bij je om de hoek wonen. Dit is gelukkig niet zo, want in het echte leven zijn de personages natuurlijk heel anders en zijn ze geen personage maar een persoon. Oké ik ben aan het ratelen sorry.

De eerste serie waar ik over vertellen is:
Chasing life:
http://www.youtube.com/watch?v=eJ_SfvAuIpE
Chasing life gaat over April die op zo’n jonge leeftijd te horen krijgt dat ze heel erg ziek is. Ze heeft namelijk kanker. In de serie zie je eigenlijk hoe ze hiermee omgaat, welke mensen ze erdoor ontmoet en hoe haar keuzes steeds meer veranderen. Ze struggled natuurlijk heel erg met haar ziekte en ik vind dit heel mooi en goed in beeld gebracht. Wat ik ook heel mooi vind is dat het niet alleen maar een verdrietige serie is, er zitten ook grappige delen tussen. Ondanks het zware onderwerp ben ik in staat ernaar te kijken zonder continu te moeten huilen. Zeker een aanrader!

Switched at birth:
http://youtu.be/E-rtS0iR_Cw
Twee moeders die bij de geboorte van hen dochters per ongeluk de verkeerde mee hebben genomen. In deze serie komen twee gezinnen bij elkaar en vormgen ze een gezin. Een serie waarin het niet altijd een happy family is. Dat stel ik wel op prijs eigenlijk. Heerlijk om met een bak popcorn alle drama te bekijken. Ik herken me zelf heel erg in Bay, die is bezig met kunst en struggled geregeld met dingen die mij heel bekend voorkomen.

Teen Wolf
http://www.youtube.com/watch?v=r5XkfEnwFsw
Ik moet eerlijk zeggen dat dit zo’n serie is die je af en toe kijkt. Als alle andere series bekeken zijn je echt tijd teveel hebt en niets anders wilt dan series kijken. Af en toe een aflevering is leuk maar ik zit niet te wachten op de volgende afleveringen.

Pretty little liars
http://www.youtube.com/watch?v=SUO8B47XtGY
Ik denk dat veel mensen deze serie kennen. Ik ben altijd erg jaloers op de hechte band die de meiden hebben. Deze serie hoort zeker bij mijn favorieten. Al vind ik het wel erg langdradig worden en vind ik Allison een beetje irritant. Ik vond de serie leuker toen ze nog weg was. Al ben ik natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig wie A. nu is.

The carrie diaries:
http://www.youtube.com/watch?v=PBctXyhhRq8
Een serie als vervolg op Sex and the City. De serie gaat over Carrie in haar jongere jaren. Erg leuk om te zien als je een Sex of the City fan bent. Ik weet niet of het ook leuk is als je geen sotc fan bent. Er zitten wel wat continue foutjes in moet ik zeggen. Maar zeker grappig om tussendoor te kijken!

Dit was hem alweer voor vandaag! Wat vinden jullie? Leuke selectie? Welke series kijken jullie graag?

8 gedachtes over “Mijn favoriete series deel 2

    1. Sorry heb drie dagen zonder internet gezeten. Zeker eens doen! Al moet je wel echt kijken want er zitten stukjes tussen waar ze gebarentaal gebruiken. Dus kijken in de zin van luisteren en 100 dingen tegelijkertijd doen werkt niet zo goed :p Dan mis je nog weleens iets haha.

Geef een reactie

