De screensaver voor de maand Augustus

Alweer een nieuwe maand, de dagen vliegen voorbij en voor je het weet moet je alweer naar school. Nog steeds vind ik een kalender op mijn bureaublad erg handig en ik vind het erg leuk ze met jullie te delen. Ik ben erg benieuwd wat jullie deze maand vinden van de screensaver.

Klik op je formaat hieronder en hij opent hem in een andere browser. Zit het formaat dat jij graag wilt gebruiken hier niet tussen? Laat het me dan even weten in de comments dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden.

1280×10241024×7681920×1080

Een gedachte over “De screensaver voor de maand Augustus

Geef een reactie

