Post van Ebay – macro close-up filters

voorbeelden3

Haaaaaaaaaaa daar is zijn ze dan eindelijk! Ik was zooo blij toen ik vanmorgen mijn brievenbus open deed. Ik heb drie weken geleden deze macro close-up filters gekocht via Ebay. Ik had het gevoel dat het heel lang duurde en werd er al een beetje zenuwachtig van. Maar waarschijnlijk zat ik er gewoon te erg op te wachten. Post uitpakken is ook gewoon zo leuk…

In het bijbehorende tasje zitten 4 filters; 1+ 2+ 4+ en 10+. De kwaliteit voelt/heb ik tot nu toe goed ervaren. Ik had hele plastic achtige dingetjes verwacht maar dat is het helemaal niet. Het beschermhoesje voelt ook goed aan, niet dat ik van plan ben het te gaan laten vallen maar het is wel fijn dat er een degelijk hoesje omheen zit. Overigens kosten de filters maar €10,51 dus dat is ook wel een leuke prijs om mee te gaan proberen.

voorbeelden2

Ik weet niet wat ik verwachte en hoe ik verwachte dat het zou werken, maar ik ben een paar uurtjes zoet geweest. Het is best een vreemde manier van fotograferen. Volgende week ga ik buiten lekker oefenen, daar heb je iets leukere dingen om macro mee te oefenen.

Op het moment ben ik er nog super blij mee. Ik zal er over een paar weken nog iets over schrijven; dan heb ik er iets meer ervaring mee. En kan ik ook beter vertellen over de voordelen en nadelen. Want tot nu toe is alles leuk.

voorbeelden

Oh nog wat Ebay tips voor de mensen die nog nooit besteld hebben met Ebay. (i know, schaam me dood maar echt: ik had nog nooit wat besteld bij Ebay). Ik was via een link op deze filters uitgekomen en heb steeds netjes de verkoper opgezocht maar omdat ik er zoveel open had staan heb ik niet in de gaten gehad dat ik deze verkoper niet gecheckt had. Zat ik hier maar te wachten op mijn pakketje. Werd er helemaal nerveus van; duurde langer dan 3 weken! Dus: check ALTIJD even je verkoper en waar diegene/dat bedrijf vandaan komt. Dit bedrijf kwam blijkbaar uit Japan/China? Ik kon in ieder geval de tekst op hen pagina niet lezen en daar werd ik best wel zenuwachtig van.

Geef een reactie

