The middle of nowhere, bloemen, boeken en niks

Een week op de camping, waar internet niet in het woordenboek staat. Nee dat zeg ik verkeerd, blogland staat er natuurlijk wel in. Maar social media is ten strengste verboden. Nu ken ik dus mensen die dan helemaal in paniek raken maar ik niet. Ik vind het heeeeerlijk. Toegegeven; het is heus wel handig en ook ik zou niet meer zonder kunnen. Maar een week zonder zorgt er wel voor dat ik heerlijk tot rust kom.

Ik heb zelfs tijd gehad om een boek (de verwanten) te lezen! GO DAISY! Dit is in geen eeuwen meer gelukt. Simpelweg omdat ik er de tijd niet voor kon vinden. En als ik de tijd er wel voor kon vinden was ik zo moe dat ik niets in me opnam en de dag erna overnieuw kon beginnen. Ik ben overigens erg onder de indruk van het boek, het heeft veel pagina’s maar ik heb het binnen twee dagen uitgelezen. Ik ga nog een review over het boek schrijven want ik vind het zeker de moeite waard om het met jullie te delen. Zijn jullie deze vakantie al aan lezen toegekomen? Zo ja: ik ben erg nieuwsgierig naar de boeken die jullie lezen. Ik ben aan het nadenken over een boekenpost-ruilproject en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden? Het idee is dat als je een boek uit hebt je het ruilt voor een ander boek en beide partijen dus de boeken op de post doen. Zo kost een nieuw boek je enkel een postzegel en heb je zelf weer iets nieuws om te lezen. (Ik twijfel een beetje: moet je kunnen kiezen/overleggen voor welk boek je ruilt? Of is het leuker om de spanning erin te houden en het niet te vertellen?). Of ratel ik nu een hoop onzin?

Ik vind ook het zooo heerlijk om de bloemetjes in de tuin te fotograferen. Ik ben ooit op deze manier begonnen met leren (fotograferen) en doe het nog steeds af en toe. Gewoon een beetje spelen met de instellingen van mijn camera, scherpte diepte etc.

Al met al een heeeerlijke week waarin ik éindelijk een beetje tot rust gekomen ben. Hoe is jouw vakantie tot nu toe? Beetje kunnen genieten van het warme weer?

Een gedachte over “The middle of nowhere, bloemen, boeken en niks

  1. Je hebt leuke foto’s gemaakt! Ook ik vind het heerlijk om op vakantie even geen internet te hebben, soms betrap ik mijzelf erop dat ik toch wel erg vaak mn telefoon in mijn handen heb!

Geef een reactie

