Super makkelijke snelle lekkere salade

salade

Ik vind een koude salade heerlijk als het wat warm weer is. Ik varieer nog weleens maar wilde dit recept graag met jullie delen.

Ingrediënten:
• Worst
• Komkommer
• Courgette
• Feta
• Tomaat
• Olijven
• Champignons
• Pasta/macaroni
• Optioneel: een beetje pesto

Ik heb alleen de pasta gekookt en heb de rest rauw door de salade gedaan. Normaliter doe ik de feta meteen bij de pasta zodat het een beetje smelt. Daar was ik nu helaas te laat voor maar was net zo lekker. Je kan deze salade koud eten en warm.

Kruiden:
• Knoflook
• Peper
• Zout

Een heerlijke super snelle salade! De enige tijd die je kwijt bent is voor de pasta en dat duurt zo’n 8 minuten.

Geef een reactie

