De gezondste lekkerste koekjes ooit

koekjes

Door Linda werd ik gewezen op havermout koekjes, gezonde koekjes die ook nog eens heel erg lekker zijn!  Ik heb er wel mijn eigen variant van gemaakt met goji bessen!

Ingrediënten:
• 90 gram havermout
• 20 gram muesli
• 2 eetlepels honing
• 1 handje zonnebloempitten
• 1 handje goiji bessen
• 2 Bananen
• 20 gram kokos

Hoe maak je het?
• Zet de oven aan op 180 graden
• Prak de bananen
• Voeg de rest aan de geprakte bananen toe en zorg ervoor dat het allemaal goed door elkaar gemengd is
• Daarna kun je het al op het bakpapier gaan leggen, maak er met een lepel koekjes-vormen van.

En dan is het smullen maar! Je kan natuurlijk variëren met chocolade of rozijnen maar ik zou het wel gezond houden. Anders heeft het niet zo heel veel zin natuurlijk. Ik vind het een heerlijk koekje en vind het heel moeilijk om ze te laten liggen hihi!

Heb jij al een keer havermout koekjes gemaakt?

4 gedachtes over “De gezondste lekkerste koekjes ooit

Geef een reactie

