De post beslist mijn vakantiebestemming (Video)

Al een paar jaar doe ik aan postcrossing, en ik wil super graag alle landen bezoeken waar ik kaartjes uit heb gekregen! De kaartjes maken me enorm nieuwsgierig naar dat land. In dit filmpje neem ik alle kaartjes door en ga ik loten. Ik kon gewoon niet kiezen haha.

Jeeeej! Top 3: Duitsland, Amerika, Finland. Drie hele verschillende landen en soorten vakanties dus dat is echt heel erg fijn. Heb jij nou een van deze landen al bezocht en heb je leuke bezienswaardigheden die ik echt moet zien als ik er ben? Laat het me dan weten in de comments.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie van dit filmpje vinden. Er valt nog een hoop te leren dus kom maar op haha! Het spijt me van de overbelichting in het begin en bij het loten. Ik heb dat niet in de gaten gehad :(.

2 gedachtes over “De post beslist mijn vakantiebestemming (Video)

Geef een reactie

