De shoot met Vera

vera_blog

We willen bloemen!! Die we helaas niet hebben gevonden, het was wel een erg gezellige dag. Toch denk ik dat ik eens contact op ga nemen met de gemeente. Ik bedoel HALLO: er zijn gewoon geen bloemenvelden te vinden. Dat kán toch niet? Zonnige dagen zijn voor mij dé dagen om lekker naar buiten te gaan met mijn camera. Dus nu de zomer is begonnen kunnen mijn dagen niet meer stuk! Zou jij het leuk vinden met mij een dagje op stap te gaan? Net zoals Vera? Laat het me dan weten in de comments; of stuur me een mail naar: daisyvandergenugten@gmail.com. Ik zou het heel erg leuk vinden, en het zou mij erg helpen mijn portfolio uit te breiden.

vera11

8 gedachtes over “De shoot met Vera

Geef een reactie

