Vandaag was gewoon een fijne dag

Vandaag is gewoon een fijne dag. De dag beginnen met thee, kiwi, yoghurt en een lepeltje honing door de thee. Het liefst ontbijt ik elke dag zo, ik bedoel: hallo honing! In tegenstelling tot veel andere personen die ik ken eet ik het liefst 4 stuks fruit per dag.

Anyway. Vorige week heb ik niet kunnen sporten en ik voel me dan altijd een beetje down. Dus toen vanmorgen het zonnetje scheen besloot ik te gaan zwemmen. Zwemmen doet de me denken aan vroeger, vroeger zwom ik elke dag. Vroeger kon dat, we zaten altijd op de camping en ja. Zwemmen? Dat hoorde er gewoon bij. Net zoals het stinken naar het vieze water, onder het zand zitten en als een verliefde peuter handjes vasthouden.
Maar terug naar het zwemmen, ik dwaal af sorry. Ik heb vandaag voor het eerst een kilometer gezwommen in drie kwartier! JEEEJ, Daisy doet dansje. Ik weet eigenlijk niet zo goed of dat snel is of niet? Hoeveel zwemmen jullie als jullie zwemmen? Maar op naar het volgende record.

Gelukkig stonden er nog meer leuke dingen op de planning voor vandaag. Om 13 uur had ik namelijk een fotoshoot met Vera Hock. Ik ga hier nog even geen foto’s van plaatsen die volgen nog. Het was echt een verschrikkelijk gezellige dag en ik heb enorm genoten. Het was heel erg lekker weer, gelukkig af en toe bewolkt: dit is toch iets mooier op de foto’s ivm schaduwen. En er zijn veel diverse foto’s ontstaan. We hebben lekker geëxperimenteerd en ik ben erg blij met het resultaat. De foto’s zijn haarscherp en Vera staat er erg spontaan op.

Voordat je het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan. Waar je je vol overgave stort op de berg foto’s die je hebt gemaakt. Vol spanning natuurlijk, is alles scherp? Wat had ik beter kunnen doen? Waar had ik op dat moment op moeten letten? Heb ik genoeg materiaal? Eh huh ik was toch net thuis? Nou dat was ik dus niet, toen ik de sleutel hoorde (Frank kwam thuis) was het al donker en had het eten al op tafel moeten staan. Oh: en wat fijn dat Nederland gewonnen heeft vanavond! Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de tweede helft heb meegekregen. Is dat heel schandelijk?

Ik heb echt enorm genoten van deze Maandag. En ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie maandag 🙂 Een beetje kunnen genieten van het weer?

Geef een reactie

