Mijn eerste badkamer glazen (DIY)

De glaasjes

Na het tanden poetsen loop ik altijd te prutsen met mijn mond bij de kraan, het water loopt dan automatisch mijn shirt in en dan is alles nat en blegh. Zo ontwikkelde ik langzaam een haat-gevoel richting het tanden poetsen. Tot ik me vorige week bedacht dat het niet aardig is een tandenborstel de schuld te geven. Hij kan er immers ook niets aan doen.

Tijd om dit probleem dus op te lossen! Ik heb deze glaasjes speciaal gemaakt voor in de badkamer. Nu kan ik gewoon mijn tanden poetsen en mijn mond spoelen zónder dat er water mijn t-shirts in glijd.

Wat heb je nodig? 
• Glaasjes
• Nagellak
• Plastic bordje
• Kwastje / watten(oren)staafje

Eigenlijk is het zo simpel als dat het eruit ziet. Je moet gewoon met een kwastje in de nagellak dopen en het daarna op het glas stippelen. Je kan zoveel kleuren gebruiken als je zelf wilt. Ik heb hier 3 verschillende tinten blauw/mint gebruikt.

Dont’s:
• Als de opening van je potje te klein is voor je kwast moet je de nagellak uit het potje halen voor je het kan gebruiken. Doe dan niet wat ik deed: het op een bordje schenken. Dit is namelijk niet meer schoon te krijgen. Ik ben bijna een avond bezig geweest met aceton eer het schoon was. En zelfs nu vind ik soms ergens nog een restje. Dom dom dom.

Geef een reactie

