Op weg naar oma’s

oma

Als we een dag naar Hoorn willen moeten we vroeg weg, om 9 uur stappen we dus in de auto. Sinds lange tijd ging ik maar weer een keertje rijden. En echt, serieus; ik raad iedereen met een rijbewijs aan om zo nu en dan te rijden. Ook als je dus geen auto hebt of het gewoon niet nodig hebt. Probeer af en toe iets te regelen. Mijn voeten verkrampen binnen vijf minuten. En dan is anderhalf uur best een lange zit. Maar, het was het is het wel waard hoor. Ik heb een hele lieve opa en oma. We zitten er altijd veel te lang en we eten veel te veel koekjes. 

Ik ben overigens ook begonnen met een nieuwe DIY. We wonen nu al een jaar niet meer in Hoorn, en al langer dan een jaar hebben we geen kapstok. En dat is zo vervelend. Want we kunnen dus niet echt ergens heen met onze jassen, ze liggen dus ook overal en nergens. Hoe zouden jullie het vinden als ik over de DIY een filmpje plaats? Waarin ik dus uitleg hoe of wat etc. (Oh dan misschien wel handig om te weten; ik heb dus een pallet omgetoverd tot kapstok). Het blijft vreemd om jezelf te filmen. Ik heb al meerdere filmpjes gemaakt maar heb ze nooit geplaatst omdat ik het heel vreemd vind om mezelf terug te zien. Hihi, misschien maar gewoon een keer doen. Kunnen jullie voor me beslissen!

IMAG0818 cactus

Oh en ik kon het ook niet laten om nog “even” langs de Ikea te rijden. Nou dat “even” werd ehh “te lang” waardoor we veel te laat aankwamen bij Frank zijn oma. MAAR: ik heb er wel wat kruiden-plantjes en cactussen aan overgehouden! Oh en wat vind ik dat leuk, we hebben geen tuin dus dit is een prima oplossing voor tóch een plantje. Ik ga zo trots zijn als ik ze voor een keer in leven weet te houden!

Om 16 uur komen we dan eindelijk aan bij de oma van Frank, ontzettend lieve vrouw is dat ook. We hebben er een uurtje een colaatje gedronken en zijn toen doorgereden naar mijn ouders. Als met al dus een verschrikkelijk drukke maar wel leuke dag.

Hoe was jullie dag? 🙂

Geef een reactie

