See me shine

shine
Al weken ben ik op pinterest te vinden: op zoek naar ananassen! Ze zijn zooo cute. Het leek me dus heel leuk om deze regenachtige dag op te vrolijken met een ananas. Mijn eerste zelfgeschilderde ananas. Meestal werk ik met aquarel; maar ik wilde vandaag eens iets nieuws proberen. 

Ik wilde een ananas met veel witruimte tussen de gele vlakjes. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om het op karton te tekenen en vervolgens uit te snijden. Daarna ben ik met een spons de verf gaan “deppen” waardoor je dus een hoop structuur krijgt.

DSC03246

Ik ben erg blij met mijn eerste ananas. Waarschijnlijk zul je er nog wel een aantal tegenkomen want ik wil er veel meer gaan maken! Misschien maak ik wel een heel boek; met alleen maar ananassen.

Ik weet alleen nog niet zo goed wat voor tekst ik eronder wil. Daar heb ik plek voor vrij gelaten, maar ik weet dus niet wat ik daar nou moet zetten. Op de bovenste foto heb ik het erin geshopt; see me shine. Wat denken jullie? Leuk? Of zouden jullie wat anders doen?

Geplaatst in DIY

6 gedachtes over “See me shine

  1. Wat mooi gedaan. Die tussenruimte maakt hem zo gaaf, en samen met de tekst is het helemaal top! (ook leuk op dat stukje karton)

Geef een reactie

