Juni is alweer begonnen

Life is like photography
We use the negatives to develop

Wat gaat het soms toch snel! Ik maak voor mezelf altijd een bureaublad achtergrond van de maand waarin we zitten. Op deze manier kan ik makkelijk zien waar we zitten etc. Ontzettend handig en ik maak er vaak en graag gebruik van. Laatst van een vriendinnetje hier en die zag dat ik dit had gedaan. Ze vroeg me of ik haar de afbeelding wilde sturen en of ze hem mocht gebruiken.

En natuurlijk mag dat! Waarom niet? Via dat vriendinnetje kreeg ik nog 3 verzoekjes en daarom besloot ik hem op  mijn blog te posten zodat jullie hem ook kunnen gebruiken als jullie dat willen.

Is dit niet het juiste formaat voor jouw computer? Laat dan even het gewenste formaat achter in de comments. Dan pas ik er even een voor je aan.

Klik hier om hem te downloaden

 

Geef een reactie

