Dubbel feest, dubbel taart?

foto

Een beetje jammer dat ik de tijd niet heb om het huis vol te hangen met vlaggen. Het is vandaag namelijk dubbel feest. Mag ik dan ook dubbel taart?

Het zit namelijk zo, ik heb vandaag mijn voortgangsbeoordeling (hier word besloten of je je studie voort mag zetten).

Trommelgeroffel:

En of ik dat mag! Ik kreeg na mijn presentatie een dikke handdruk en de vraag of ik de volgende eerste-jaars wil voorbereiden op het jaar dat ze ingaan. Begin volgend jaar moet ik een presentatie geven aan diverse klassen en over mijn werk vertellen. Ik heb ja gezegd omdat ik me 1. stiekem best vereerd voel en 2. mijn cijfer officieel nog niet vast staat tot ik de brief met bevestiging in huis heb. Misschien ben ik er zelfs wel heel goed in om realistisch te vertellen over afgelopen jaar. Ik bedoel, als er iemand is die kan vertellen over tranen, deadlines, stress, koffie, koffie, koffie en de voldoening die het eindproduct geeft… Dan ben ik dat wel. Maar al met al betekent dit dat ik dus officieel mijn propedeuse in de pocket heb jeeeeej! – Dat is wel een gebakje waard toch?

Naast deze prachtige overwinning, is mijn vriendje jarig! Lieve Frank: van harte gefeliciteeeeerd! – En dat was dus weer gebak, dit is niet goed voor mijn dieet…
Even een leuk verjaardags-youtube filmpje:

We zijn heerlijk wezen shoppen in Tilburg en hebben er daarna een hapje gegeten.
Oh en kijk nou hoe cool: zijn overhemd had dezelfde kleur als de bloem die op tafel stond:
DSC03231

Dit voelt als een perfect begin van de week! Al betekent dit wel dat ik dus een hoop tijd heb nu mijn vakantie al is begonnen. Oh oh, wat moet ik nu doen? Het hele jaar mopper ik dat ik te weinig tijd heb, heb ik tijd weet ik niet wat ik ermee moet. Dat wordt dus een hoop DIY’en! 

Ik ben erg benieuwd naar jullie begin van de week, laat het me gerust weten in de comments.

4 gedachtes over “Dubbel feest, dubbel taart?

  1. Natuurlijk mag jij 2 keer taart, je MOET zelfs 🙂 Want het is feest! Gefeliciteerd, ontzettend tof dat je eerstejaars mag gaan voorbereiden. En gefeliciteerd met je vriend 🙂

  2. Wauw, gefeliciteerd! En hier op kan je zeker 2 stukjes taart nemen! En gefeliciteerd met je vriend. Of je moet gewoon een heel groot taartpuntje nemen!

    Liefs, Jet

Geef een reactie

