Post gekregen van Jamie!

DSC03126DSC03123

Een tijdje geleden was ik bezig met de “foodiebox” en ik was mensen aan het zoeken die in ruil voor een foodiebox wilde snail mailen. Jamie 16 jaar wilde dat wel met mij doen en dit is het resultaat! Verschrikkelijk schattig, vol papiertjes en leuke dingen.

Het is altijd leuk om post te krijgen, al helemaal als je kunt zien dat iemand heel erg zijn best heeft gedaan. Ik heb haar natuurlijk ook een pakketje gestuurd, maar ik heb er nooit bij stilgestaan om de envelop te versieren. Erg vrolijk zo al die kleurtjes.

DSC03124

Er zaten ook allemaal samples in de envelop. Ik vind dat zelf altijd heel leuk, ik ga dan altijd testen en ruiken en kan daar echt van genieten hihi. Al koop ik daarna bijna nooit echt een product, ook niet als ik er wel tevreden over ben. Doen jullie dat wel?

DSC03125

Oeh papiertjes papiertjes papiertjes. Ik hou van papiertjes!

DSC03121

Naast al die leuke dingetjes zaten er ook nog zonnebloem zaadjes in en daisy’s etc. Beetje jammer dat ik geen tuintje heb :(. Maar dat kon Jamie ook niet weten natuurlijk. Mijn moeder zal er wel extra blij mee zijn want ik wil deze natuurlijk wel deze zaadjes planten. Aangezien ik deze zomer naar mijn ouders wilde op de camping heb ik besloten de plantjes bij hen te gaan verzorgen. Ik ga er voor het gemak dan even vanuit dat ze het van me overnemen op het moment dat ik weer naar school ga.

Misschien maar beter ook aangezien de meeste planten en bloemen doodgaan door mij. Ik weet niet wat ik doe maar langer dan een week houd ik de meeste niet in leven. Erg groene vingers heb ik dus niet.

Al met al een ontzettend leuk pakket en ik ben er erg blij mee.

 

2 gedachtes over “Post gekregen van Jamie!

Geef een reactie

