Als een kip zonder kop

ditbenik

Toen ik vanmorgen mijn to do lijstje ging maken besefte ik dat het wel erg veel was dat ik persé wilde doen vandaag. Uiteindelijk heb ik dan ook niets weg kunnen strepen, maar hé kan ik er wat aan doen dat gewoon niets lukte vandaag? Zo ontstond er een oorlog met foto-apperaten bij het kruidvat en de hema.

Maandag is mijn voortgangsbeoordeling en ik wil me graag voorbereiden en mijn werk alvast ophangen. Dus vol enthousiasme spring ik veel te laat op mijn fiets. Om er vervolgens achter te komen dat school helemaal niet open is vandaag. Waarom weet ik niet, op de site staat dat ze open zouden zijn. Dus eigenlijk ben ik gewoon genaaid. Nu moet ik maandag ochtend beláchelijk vroeg op school zijn.

Ik besluit door te fietsen naar de stad. Mijn vriendje is maandag jarig en daar wil ik nog wat dingen voor regelen. Onder andere een foto uitprinten (deze staat wel op mijn lijstje trouwens) maar het is me niet gegund vandaag. Ik ben serieus op twee locaties geweest voor een kruidvat. Maar daar pakte hij mijn usb niet. Vervolgens ging ik naar de hema; waar hij foto’s van drie jaar geleden liet zien maar niet die van vandaag. Kan iemand me uitleggen hoe dat komt trouwens? Want die foto’s staan allang niet meer op mijn usb…
Anyway; ik dus op zoek naar personeel, is er gewoon geen personeel te vinden. Uiteindelijk toch maar bij de kassa gaan staan en na 20 minuten kwam die lieve o zo lieve mevrouw mij helpen.

En de conclusie van die mevrouw? Nou mevrouw ik weet het ook niet. Misschien gewoon thuis even printen?

Serieus, zei ze dat echt? Nee toch? Aargh als ik hem thuis had willen en kúnnen printen had ik dat wel gedaan. Toch?
Boos ben ik weggegaan en ben maar boodschappen gaan doen. Naast de AH zat nóg een Hema en ik besloot nog een gokje te wagen. Ik wil tenslotte niet aankomen zonder cadeau maandag. En ja hoor! Het is GELUKT!

Dus nu ben ik weer blij:). Al met al een vreemde dag, een gehaaste dag en ik ben dus niet aan mijn lijstje toegekomen. Dus daar ga ik straks maar eens mee beginnen. Maar ik ben blij dat dit in ieder geval gelukt is.

Hoe was jullie zaterdag?

 

6 gedachtes over “Als een kip zonder kop

  1. Wat heb je een leuke blog! Gelukkig is het toch nog gelukt met de foto’s. Ik heb ook vaak lijstjes met dingen die ik nog moet/wil doen, maar aan het einde van de dag is er niks van gekomen.

  2. Wat vervelend dat dat drukken niet gelijk lukte. Ik heb ook altijd USB troubles, geen idee waarom. Bijvoorbeeld dat ik ze in een mapje heb gezet, maar dat het mapje niet te openen is, heel frustrerend. Gelukkig is het toch gelukt met je foto. Veel plezier en succes maandag! xx

  3. Pfff wat een dag zeg. Wat raar van je usb. Ik heb een keer hetzelfde gehad en heb er nog steeds geen verklaring voor. Succes met je lijstje vandaag, het gaat je vast lukken om alles ervan af te strepen.

  4. Hihi, mooi dathet uiteindelijk toch gelukt is 🙂 Wat schrijf je onwijs leuk trouwens, eerste keer dat ik op je blog kom en het valt me meteen op haha 🙂

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

