Ik kon het niet laten – de boyfriend tag.

8b68b83957fbc6e42fca0379d189cfdc

Al best wel vaak heb ik de boyfriend tag voorbij zien komen. Zojuist weer op de blog van Hare Majesteit… Sinds januari heb ik een boyfriend tag klaarstaan maar heb hem nooit gepost, of de antwoorden bekeken. Ik denk dat ik een beetje bang was voor de antwoorden. Zou hij mij goed in kunnen schatten of niet? 

Ze zit voor de TV, waar kijkt ze naar?
F: GTST
D: Dit klopt denk ik wel, ik kijk eigenlijk nooit tv. Ik volg veel series als; Grey’s anatomy, suits, The vampire diaries, Teen wolf, Games of thrones, Revenge, Girls en Pretty little liars. Een hoop series dus. Maar die volg ik eigenlijk via internet. Oh hart of dixie is ook erg leuk!

Noem iets dat ze niet lust.
F: Rozemarijn
D: Klopt, het grappige is is dat ik steeds vergeet dat het zo heet. Ik denk zelf de hele tijd aan tijm. Maar het is Rozemarijn dat ik niet lust. Het duurde overigens wel even voor we daarachter waren. Ik heb lange tijd de smaak niet kunnen plaatsen.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
F: Rode wijn
D: Klopt. Vorig jaar heb ik een koolhydraatarm dieet gedaan en ben ik gaan minderen met suiker. Sindsdien is mijn smaak echt veranderd. Ik hou van rode wijn, of droge witte.

Wat is haar schoenmaat?
F: 37
D: Klopt, al heb ik maat 36 met pumps. Ik heb erg kleine voetjes geloof ik.

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
F: Ansichtkaart, theater kaartjes, alles wat inspireerd…
D: Sterk punt. Al is de grootste verzameling die ik heb: theepotten. Die mis ik wel een beetje in dit antwoord. Dat verbaast me! Aangezien we ieder jaar speciaal op zoek gaan naar een theepot. Op koninginnedag.

Wat is haar favoriete broodje?
F: Keizerbroodje.
D: Ja, oh daar kan ik zo van genieten! Het liefst met kaas, ossenworst of filet americain.

Noem iets dat ze elke dag zou eten als het kon.
F: Snoepjes
D: grr. ik hoopte echt dat hij hier appels zou zeggen. Maar ja; hij heeft gelijk. Ik ben een zoetekauw.

Wat is haar favoriete ontbijt?
F: Lekkere bolletjes met een glas sinaasappelsap
D: Het liefst op bed natuurlijk. Soms is hij heel lief, en dan gaat hij zelf croissants voor me maken!

Wat is haar favoriete muziek?
F: Van alles wat, vooral rock en pop
D: Ja ik ben nogal lastig, ik luister bijna niet naar muziek. Voor mij is vooral het moment heel belangrijk. Als de sfeer en de muziek kloppen dan vind ik het fijn :).

Wat is haar favoriete sportteam?
F: Sportteam… Haha, mijn vollebalteam?
D: Eh juist. Laten we het daar op houden.

Welke kleur hebben haar ogen?
F: Beetje grijs-groen-bruin achtige mengelmoes. Erg mooi!
D: Ah wat lief! Maar grijs-groen komt wel overeen ja :).

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
F: Van alles vergeten
D: Duhg, als ik dingen vergeet, en hij ook: dan gebeurd het toch niet? Er moet wel iemand zijn die dingen onthoud.

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
F: Chocoladetaart
D: Een vrouw heeft nooit genoeg chocolade. Ik KAN NIET zonder. Echt niet.

Wat voor een sporten heeft ze allemaal gedaan?
F: Tennis, fitnes, badminton, hardlopen.
D: Klopt, al vergeet hij het ballroom-dansen. Of is dat geen sport? Wel toch.

Wat zou ze uren kunnen doen?
F: Lezen, haken en series kijken. Het liefst allemaal tegelijk.
D: Ja ik kan er niets aan doen. Hij heeft gelijk. Het liefst alles tegelijk en niets missen.

Wat is haar lievelingskleur?
F: Verandert nogal eens, geel is op het moment wel populair.
D: Het is zo’n vrolijke kleur!
775dcf661aa735e145a98b3cf70ed81c

4 gedachtes over “Ik kon het niet laten – de boyfriend tag.

  1. Wat super leuk om te lezen. Wat mij betreft had je hem al véél eerder online mogen zetten 🙂 Wat kent je vriend je goed zeg!

Geef een reactie

