Zoveel leuks. Waar moet ik beginnen?

Klik op het plaatje om naar haar website te gaan
DIY van Amanda

Afgelopen vakantie was voor mij niet echt vakantie. Ik zat enorm te stressen over een project op school en het wilde maar niet lukken. Alle dagen heb ik dus heel hard en heel lang gewerkt en gister heb ik het dan eindelijk besproken. Trommelgeroffel. Ze hebben het idee/concept niet afgekeurd! Joepie! Maar de vormgeving moet nog heel extreem worden aangepast. Vandaag een dagje vrij, en er komt niets uit mijn handen. Ik ben niet ziek, maar ook niet actief. Ik kan er niets aan doen, dit is gewoon zo’n pinterest dag. 

Hebben jullie ook weleens zo’n dag? Dat pinterest je beste vriend is en je verslaafd bent aan al die leuke ideeën en mooie foto’s? Nou dit was er een voor mij. Om het toch nog een beetje nuttig te maken ben ik op zoek gegaan naar leuke DIY, zoals die toffe mok hierboven ^.

Of bijvoorbeeld deze mooie kaarsen:

DIY
DIY van BRIT+CO

Oh en deze pallet! Echt zo gaaf. Ik heb toevallig nog een kapstok nodig en misschien is dit wel een idee. Of zoiets maar dan met meerde mandarijnen kistjes? Sommige zouden dan ook andersom kunnen zodat je ook wat dingen neer kan zetten/leggen.

DIY-pallet-coat-rack

Nieuw huisje betekent natuurlijk ook nieuwe decoratie en nieuwe kussentjes! Ik vind het altijd zo moeilijk om een stijl te kiezen. Maar ik ben hier echt verliefd op.

 

DIY van killingyourdarling
DIY van killingyourdarling

Ik zie dit natuurlijk meer als inspiratie. Dit zijn dingetjes die ik wil aanpassen in mijn huisje en ik vind het dan erg leuk om te zien wat anderen doen. En hoe ze het doen. Ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen. Ik heb er zoveel zin in!

(De foto’s linken naar de bron, ik heb alles van pinterest. Maar heb wel de echte bron geprobeerd te achterhalen).

Geef een reactie

