You are my favorite.

post

Soms is het gewoon fijn om even te knutselen, collages bijvoorbeeld. Collages maken is voor mij een fijne manier om beeld te genereren. Je kunt aan het werk met beelden uit tijdschriften, bladen etc. De beelden die ik voor deze cup heb gebruikt (die overigens in mijn mamma tasje zat), heb ik uit de flow. Ik vind de flow echt een fijn tijdschrift. Er staan hele mooie plaatjes in en de artikelen vind ik erg fijn om te lezen. 

Hihi, ik wilde hier foto’s posten van hoe de beker er in zijn geheel uitziet en toen had ik ineens heel veel zin om er een gifje van te maken :). Beetje jammer dat dat wel de kwaliteit van de beelden erg omlaag haalt. Weet iemand toevallig hoe dat komt?

koffiebeker

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de cup vinden!

5 gedachtes over “You are my favorite.

  1. Super leuk geworden! Je zou het zo ook in de winkels kunnen zien liggen. Je vraag over de kwaliteit van je gifje: een gifje heeft nou eenmaal geen hogere kwaliteit. Anders krijg je een veel te groot ‘plaatje’ om op je website te plaatsen.

Geef een reactie

