Instafood – vervolg healthyfoodie101

profielfoto Schermafbeelding 2014-04-22 om 20.40.03

Een paar posts geleden vertelden ik jullie over mijn nieuwe project: healthyfoodie101. Ik ben een lekkere eter en hou van koken, dus deze challenge zou easy peasy moeten zijn. Helaas is dit niet helemaal waar, de verleidingen zijn zoooo groot! Is het je weleens opgevallen dat je als je de AH ingaat er altijd een bak donuts staat? Of dat altijd de pizza’s in de aanbieding zijn?

Om mezelf te motiveren post ik nog steeds mijn gezonde snacks/maaltijden op instagram. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo vaak doe als zou moeten, maar ik doe mijn best het altijd te doen. Het helpt wel tegen het snoepen. Iedere keer als ik iets wil pakken dat niet mag denk ik gewoon aan het maken van de foto. En dan laat ik het liggen. Want ongezonde snacks posten? Dat kan natuurlijk niet…

Het lastigste vind ik de tussendoortjes op school. Vaak zit ik van half 9 tot 5 uur op school. Ik neem dan vaak lunch en een appel mee en ik denk dat dat iets te weinig is. Vaak krijg ik rond een uur of 15 honger en wil ik heel graag iets eten. (Ja ik weet het, heel slecht, mijn appel is vaak al op). Maar hier heb ik dus een aantal oplossingen voor gevonden. Nieuwe tussendoortjes verzinnen en die ook meenemen! Een stukje komkommer, tomaat etc. Ik heb wat verschillende recepten gevonden/gemaakt/geprobeerd en als jullie het leuk vinden zou ik daar nog een post over kunnen maken?

Maar goed: hier dus de foto’s van afgelopen week (die ook geplaatst zijn op mijn instagram account):

Ik zou het trouwens erg leuk vinden als je jouw gezonde maaltijd met mij deelt. Ik zou het erg leuk vinden om te zien wat jullie allemaal voor lekkers eten. Ik haal daar vaak extra motivatie uit en ben verslaafd aan het kijken naar lekker eten.
Jullie kunnen jullie foto’s delen op de facebookpagina, op twitter maar je kan ook gewoon gebruik maken van de hashtag: #healthyfoodie101

Maargoed: wat is jullie favoriete snack? 🙂 (wel gezond natuurlijk…)

2 gedachtes over “Instafood – vervolg healthyfoodie101

  1. Wat zit dit er allemaal lekker en gezond uit!! Heerlijk! Ik volg je nu via bloglovin! Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje komt nemen op mijn blog en mij ook volgt! Liefs x

Geef een reactie

