Met de billen bloot

IMAG0730
Ik laat vaak dummy voorbeelden zien van anderen, inspiratieplaatjes etc. Nou kreeg ik van de week een mail met de vraag of ik mijn dummy eens wil delen. Het geval is dat ik zojuist een nieuwe ben begonnen, en dit zijn de beginselen van mijn eerste dummy!

IMAG0732 IMAG0715 IMAG0726 IMAG0727 IMAG0728 IMAG0729  IMAG0731

 

Ik kan niet zo heel goed tekenen en plakken, dus het is dat iemand het aan me vroeg en ik meerdere verzoekjes heb gehad dit met jullie te delen. Dus lach me niet uit! :p

Voor mij is tekenen een manier om dingen van me af te “werken”. Bezig zijn: gedachten op 0 en gaan met die banaan!

Geplaatst in DIY

2 gedachtes over “Met de billen bloot

  1. hey Daisy, ik vind jouw tekeningen heel speciaal. Laat je niet ontmoedigen door dingen die je ziet op internet. Ik ondervind zelf ook dat ik daardoor heel dikwijls gedemotiveerd ben omdat ik het niet zo mooi en zo goed kan dan ‘al die anderen’. Onlangs las ik het zelfs in de krant ‘internet kan je creativiteit in de weg staan’. Dus zeker niet denken dat jouw creaties niets betekenen. groetje, Lieve

    1. Bedankt voor uw fijne reactie! Ik denk ook dat het eigenlijk wel zo is dat internet je creativiteit in de weg staat. Het kan ook heel fijn zijn als we het hebben over inspiratie zoeken maar soms is het beter om op jezelf te vertrouwen en gewoon te experimenteren.

Geef een reactie

